пятница, 28 сентября 2012 г.

Գայուշիս... :) :***


Սպասի՛ր նրան, և նա կգա… Ամեն ինչ կանի, որ էլ չհեռանա… Սիրտդ կշահի ու կերջանկանա…  Սպասիր նրան… Ես վստահ եմ, որ նա կգա… Ժպիտդ կտեսնի ու հավերժ կմնա… Հայացքդ կսիրի ու նրա գերին կդառնա…
Լսու՞մ ես… սպասիր, որ նա գա և նա կգա… Կգա, որ միշտ մնա…
Հավատու՞մ ես… Հավատա՛ և նա կգա… Հավատով քեզ կմոտենա ու հավատով էլ միշտ կողքիդ կմնա…
Կանչի՛ր… Եվ կլիսի… Կանչիդ ականջ կդնի ու միշտ քոնը կլինի… Սրտիդ զարկերին կհետևի…
Սիրի՛ր… Եվ նա էլ կսիրի… Շատ կսիրի…  
Զգա՛… Ու նա էլ կզգա…Կզգա որ իրենն ես… որ հավերժ իր կողքին ես…  Կտեսնի քեզ ու զգալով  կասի՝ Զգում եմ, որ իմն ես… Իմ մի մասնիկն ես… Դու ես…
Երջանի՛կ եղիր, որ նա էլ երջանկանա… Քեզանով ապրի ու քեզանով ուրախանա…
Իսկ հիմա պարզապես ապրի՛ր ու հավատա` նա կգա…  Մի օր անպայման կգա… 

Комментариев нет:

Отправить комментарий