понедельник, 17 сентября 2012 г.

Բաժանում . . .


-Ուզում եմ մահանալ…
-Ինչու՞...
-Շատ եմ ուզում…
-Ինչե՞ր ես խոսում...
-Ապրել չեմ ուզում…
-Դու կապրես…
-Առանց քե՞զ... երբեք…
-Անշուշտ առանց ինձ… ու դու կապրես…
-Հավատու՞մ ես ասածներիդ...
-Իհարկե…
-Չի կարող նման բան լինել… Չեմ ուզում շնչել…
-Բայց շնչում ես…
-Շուտով կանգ կառնի այն…
-Երբ իրոք մահվանդ ժամը գա…
-Այն այնքան մոտ է…
-Այդպես մի ասա…
-Դու գնում ես…
-Այո… ներիր…
-Ներում եմ… Չեմ կարող ապրել… Սիրում եմ…
-Մի ասա այդպես… Ցավեցնում ես…
-Դու էլ…
-Կանցնի… Հավատացնում եմ…
-Երբ էլ չշնչեմ… երբ էլ չլինեմ…
- …. (Լռում ես)…
-Հավատա…
-Ուզում եմ երջանիկ լինես… անսահման երջանիկ… լսում ես?...
-Կլինեմ… քո կողքին միայն…
-Բայց ես գնում եմ…
-Ուրեմն ես մահանում եմ…
-Վերջ տուր… խնդրում եմ…
-Դատարկ կլինի կյանքս առանց քեզ… Վախենում եմ դատարկությունից… Չեմ ուզում ապրել…
-Ցտեսություն… Ես գնում եմ… երջանիկ եղիր… խնդրում եմ…
-Հաջողություն… ես նույնպես հեռանում եմ… հավատա… երկնքից նորից երջանիկ ժպիտով քեզ սիրում եմ…

Комментариев нет:

Отправить комментарий