понедельник, 6 мая 2013 г.

Իմ մեջ դու իմն ես...


Ու դու գնացիր… ինձ թողեցիր… ինձ քեզանից… քեզ ինձանից կտրեցիր… մեզ իրարից վանեցիր… բաժանեցիր… մեր սերը սպանեցիր…
Մենակ եմ ես… ու դու նույնպես… անզոր եմ ես… ու դու էլ ես… Գիշերն այս մթին մկան պես կրծում է իմ հոգին… Խենթ եմ ես… մենակ եմ ես… տանջվում եմ ես… Անսիրտ ես դու ու միշտ ես եղել… բայց քեզ ես շատ եմ սիրել… միշտ իմն եմ համարել…
Հա՛, դու իմն ես… իմն ես եղել… ու հավետ կլինես… դու իմ մեջ իմն ես ու միշտ ես եղել… Քո աչքերը շատ եմ որոնել… քո հայացքը շատ եմ երազել… քո սիրով եմ ապրել…Դրա համար էլ իմ մեջ դու իմն ես… Իմ հոգում ես… իմ սրտում էլ իմն ես… ու ինչպե՞ս կարող ես չլինել…
Ինձ թողնելով՝ չթողեցիր… Գնալով՝  չհեռացար… Չգալով՝ եկար… մոռանալով՝ չմոռացար… ու միշտ այդպես էլ կմնա… երբեք էլ չես թողնի… չես հեռանա… չես մոռանա… չէ՞ որ իմն ես եղել… ու հավետ կլինես… դու իմ մեջ իմն ես ու միշտ ես եղել… 

Комментариев нет:

Отправить комментарий