суббота, 22 сентября 2012 г.

Գնա . . .


Թե որոշել ես գնալ… ուրեմն՝ գնա…. Չեմ փորձի պահել… Թե որոշել ես մոռանալ… Որեմն՝ մոռացիր… Չեմ ուզում հիշես… Այո՛… կարող ես անել այն, ինչ սիրտդ կամենում է… Գիտեմ… մտածում ես՝ ուղղակի խոսում եմ, երբ շրջվես, որ հեռանաս նորից աղաչելու եմ… խնդրելու եմ, որ մնաս… Բայց այս անգամ դու սխալվում ես… Միգուցե առաջին ու վերջին անգամ կյանքում, բայց դու սխալվում ես… Չեմ ուզում մնաս, եթե ուզում ես գնալ… Չեմ ուզում հիշես, եթե ուզում ես մոռանալ… Գնա, եթե ուզում ես հեռանալ… Վերջապես ազատիր ինձ քո տանջող ներկայությունից, որ միգուցե ավելի լավ է, քան բացակայությունդ… Ազատիր ինձ քո սիրո կապանքներից…  Ազատիր ինձ քեզանից… Ուզում եմ հեռու լինել… Ուզում եմ էլ չհիշել… Ուզում եմ նորից ապրել… Նորից լիաթոք շնչել… հանգիստ արտաշնչել… Ցավ չզգալ ու պարզապես ժպտալ… 

Комментариев нет:

Отправить комментарий