понедельник, 28 января 2013 г.


Զինվորիս . . .




Ողջու՛յն... Շնորհավո'ր տոնդ, հա'յ զինվոր...!!! Մենք հպարտ ենք քեզանով... Փա՛ռք քեզ ՀԱՅՈ՛Ց ԲԱՆԱԿ, Փա՛ռք քեզ ՀԱՅ ԶԻՆՎՈ՛Ր…
Բարի լույս և բարի օր... Հանգիստ քուն ու խաղաղ օր դու ես մեզ պարգևում... Հպարտ եմ, որ կան ձեզ պես քաջարի տղաներ, ովքեր միշտ պատրաստ են մարտնչելու, պայքարելու մեր և մեր հայրենիքի համար... Ուրախ եմ, որ ձեր շնորհիվ այսօր բոլոր մանուկների աչքերում խաղաղություն եմ տեսնում... Բոլոր մայրերի դեմքին կարոտի հետ խառնված մեղմ ժպիտ եմ տեսնում... Բոլոր հայրերի հայացքում հպարտություն եմ տեսնում... Սիրելիներին սպասող աղջիկների աչքերն էլ են հպարտությամբ փայլում, չէ որ բանակում իրենց երեխաների հայրիկն է հողը հաշտպանում... Երջանիկ եմ, որ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ վերջապես պատերազմ էլ չենք տեսնում... Հայրեր, եղբայրներ, ընկերներ, հարազատներ ու բարեկամներ... Շատերին ենք մենք ճանապարհում և հավատով ենք միշտ սպասում...
Դու էլ միշտ հպարտ եղիր, որ քեզանով են հպարտանում...
Իսկ քեզ առանձնահատուկ եմ ուզում շնորհավորել Ի՛Մ ԶԻՆՎՈՐ... ԻՄ հպարտություն... Քեզանով ես ավելի եմ հպարտանում... քեզանով ես ավելի եմ երջանկանում... քեզ ես շատ եմ սիրում... Դու իմն ես... Իմ քաջ ու անվախ զինվորն ես... Իմ հավատն ու հույսն ես... Իմ կյանքն ու լույսն ես... Չտխրես սիրելիս ես քեզ հետ եմ ու հավետ քեզ հետ կլինեմ ... Մենք միասին ուժեղ ենք և սերը մեր նույնպես պատրաստ է դիմանալու, պայքարելու, այս տարածությանն ու ժամանակին հաղթելու...Առանց վախենալու, առանց մի վայրկյան անգամ վարանելու ասում եմ ես քեզ, որ սիրում եմ ու հավատով սպասում, որ կգաս.... Կգաս ու ԻՄ զինվորը կդառնաս...

Комментариев нет:

Отправить комментарий